Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Saturday, November 8, 2008

Tapah - Penang - Tapah

Sesah nak cerita. Kat lokasi sana susah nak dapat perkhikmatan wireless. Cyber cafe lagi la susah dengan masa bekerja yg tak menentu ni. Yg ku tahu 2hb ari tu aku dah bergerak ke ipoh, dan seterusnya ke penang. 5 hari aku di sana dengan tugas baru yg mencabar.

Radio?
Aku tidak selelalu memancar sbb bawak hendi buta je. yg di setkan V40, RBB dan ada la beberapa frekunsi lain. Kesibukan kerja menyebabkan aku tak dapat tekan PTT. So tak der la jumpa mana mana rakan kat sana. Cuma masa dalam perjalanan dari kuala batas ke Kuala Muda, Ada la nampak Base styesyen 9w2mso. tergamam tengok tower dier. oleh kerana tengah drive n nak cepat, maka tak sempat la nak amik gambo. ada rezeki nanti mungkin dapat kot.

Semalam aku dan sahabat yg lain balik kg. dalam kul 10mlm aku sampai tapah n lepah ngan member kg sampai kul 1 pagi. dalam kul 2 pagi baru aku dapt letakkan kepala ni atas bantal. Dalam kepala ni masa tu masih terpikir jemputan 9w2dfa ke eyeball kat batu gajah perdana. Dalam blog ni gak aku meminta maaf kepada rakan2 sbb tak dapat hadir kerana terlalu letih seharian bekerja.

Pagi ni letih badan ni tak hilang lagi. Sikit lagi nak gi gunting rambut, tengok kereta sbb dapat sms dari insyuran semalam yg claim dah diluluskan, pastu nak cari peralatan kerja sikit yg perlu ditambah.

Lepas ni mana plak?

Kalau ikut jadual, tugasan seterusnya berada di Alor Star, Kedah.

No comments: